נצחון השבת: מפעל אינטל בשכונת הר חוצבים בירושלים – מצטמצם

הידיעה על פעילות הנערכת במקום בשבת הוציאה לרחובות אלפי יהודים שמחו על חילול היום הקדוש בפלטרין של מלך
ישראל בן צבי 2 Comment on נצחון השבת: מפעל אינטל בשכונת הר חוצבים בירושלים – מצטמצם

חברת אינטל סוגרת את המרכז שלה בשכונת הר חוצבים בירושלים, ומעבירה את חלק מעובדיו לקרית גת • המקום עמד במוקד מאבק ממושך – בשל חילולי השבת במקום – במהלכו יצאו אלפים לתפילה ומחאה ברחובה של עיר

צילום: Abir Sultan/Flash 90
הידיעה על פעילות הנערכת במקום בשבת הוציאה לרחובות אלפי יהודים שמחו על חילול היום הקדוש בפלטרין של מלך
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האם ענקית התכנה העולמית אינטל, סוגרת את מפעל הייצור שלה בירושלים? היום דווח כי במסגרת גל פיטורים עולמי והליכי התייעלות. מרבית העובדים יעברו למפעלי החברה בקרית גת, ומקצתם יפוטרו.

על פי הדיווחים בעיתונות הכלכלית, סגירת המפעל בירושלים תהיה בסוף השנה האזרחית הנוכחית, ולקראת שנת 2017 צפויה החברה דווקא לגייס עובדים חדשים לקראת פתיחת המפעל המשודרג של החברה בקריית גת.

כזכור, מפעל אינטל בירושלים עמד במוקד מאבק חילולי השבת בבירה, מהאחרונים שהצליחו ללכד תחתם את כל גווני היהדות החרדית בעיר. הידיעה על פעילות הנערכת במקום בשבת הוציאה לרחובות אלפי יהודים שמחו על חילול היום הקדוש בפלטרין של מלך.

מעבר לפרצת הפתיחה בשבת, מיקום המפעלים באזור הר חוצבים – הסמוך לשכונות החרדיות – גרם לכעס רב בקרב תושבי האזור שנאבקו למען סגירת שערי המפעל ביום המנוחה השבועי.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לפרסומים על סגירת מפעל אינטל בירושלים כי הדברים אינם נכונים.
חברת אינטל נשארת בירושלים.אינטל תמשיך להפעיל מרכז מחקר ופיתוח המעסיק למעלה מ- 1200 עובדים ואף שוקלת להרחיבו. בשל הצמצומים שמבצעת החברה בכל העולם, החליטה החברה לצמצם את פעילות חיתוך פרוסות הסיליקון המתבצעת בירושלים ולהעבירה לקריית גת. 170 העובדים יועברו לעבוד בקריית גת. בעירייה מציינים כי פעילותה של אינטל חיונית וחשובה לירושלים וראש העיר מתכוון לשוחח עם הנהלת החברה במטרה לבחון את הרחבת הפעילות בירושלים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לידיעתך מי שנפגע זה בעיקר נשים חרדיות שעובדות שם החילונים ממילא יסעו בלי בעיות לקרית גת

  2. 1

    הקב"ה ריחם על הנשים החרדיות שלא יעבדו במקומות חילונים